13 august 2008

Nå også som blogger?


Tenkte å prøve meg som blogger jeg også, endelig. Hagegalbloggen er jo bra, den - men jeg liker å skrive litt om andre ting også - og kanskje denne er greiere å laste opp bilder i?


Her er for eksempel et bilde av verdens søteste barnebarn....

Det gikk jo kjempefort :-)

Ellers har det lyna og tordna her!! Og slått ned - like i nærheten så en av de elektriske kursene er gåen... Ingen strøm på do, bad, Kjerstis rom og kjølerommet :-(

Men i morgen tidlig drar Kjersti og jeg til London, så da må noen andre ordne opp i det, hehe....

Vi gleder oss, og har allerede bestilt billetter til diverse severdigheter.


Jeg har plassert min blogg i Moelvbloggportalen Bloggurat!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Denne bloggen er flyttet til hildegoghagen.wordpress.com - og stengt for kommentarer. Alle innlegg kan finnes igjen der.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.