06 oktober 2008

Ideligen er det je...

... som får dom verste jobba.
Det slår ikke feil. Kollegene er dratt på kurs og blir borte hele uka.
At det var første dag med influensavaksine var vi naturligvis klar over, og det gikk vel egentlig mer ut over personalet enn meg.
Men dødsfall, skader og akutte sykdommer som krevde ambulanse og blålys er ikke hverdagskost for en landsens doktor - i hvertfall ikke på samme dag.
Jaja.
Verre kan det ikke bli - resten av uka går nok også på et vis.
Fikk heldigvis hjelp av kollegene på stedets andre legesenter, som hadde forståelse for at jeg var alene og bare kunne være ett sted om gangen.

4 kommentarer:

  1. Jeg hadde tenkt å oje meg bittelitt
    over den halve elgkua som må skjæres og fryses i løpet av KVELDEN. Kommer nok ikke til å skrive en eneste,stakkars bokstav
    om det engang etter å ha lest om din dag.

    SvarSlett
  2. Håpar resten av veka blir betre, og at du framleis får mange fine roser på skrivebordet ditt!

    SvarSlett
  3. Uffameg! Klem virrer gjennom eteren (eller noe) fra mig til dig.
    Sjøl avspaserer jeg fram til 10 i dag, og nyter tilværelsen med en kopp kaffe og pc :-)

    Håper resten av uka blir lugn.

    SvarSlett

Denne bloggen er flyttet til hildegoghagen.wordpress.com - og stengt for kommentarer. Alle innlegg kan finnes igjen der.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.