16 oktober 2008

Hva er det med puser og poser?


posepusen

6 kommentarer:

  1. He he, det kan du si. Hadde engang en pus som hette Kåre. Det beste han visste var å krype inn i posen, venta spent på at jeg snurret den rundt, og Kåre tumlet ut og sjanglet bortetter gulvet, svimmel og lykkelig. Fikk seg sikkert en billig rus...

    Takk for hjelpa med bliggen forresten - jeg svimler avgårde - som pusen Kåre - i bloggverdenen.
    Jeg har store poblemer med bloggen din. Maskina kjører seg fast, og jeg må logge ut. Denne gangen kom jeg inn på fjerde forsøk. Leit for meg- jeg liker å lese bloggen din, men det blir litt slitsomt.
    Kan være at det har med min PC å gjøre - ikke vet jeg.

    SvarSlett
  2. Det var da en søt liten posepus:-) Jeg hadde en katt som het Zina som elsket å hoppe inn i poser, men når hun vel hadde kommet inn gikk hun helt berserk så både hun og posen hoppet i ville kast bortover gulvet:-)

    SvarSlett
  3. Jeg er en forholdsvis uerfaren katteeier. Vokst opp med pudler, og Bertil (dalmatiner) var vårt eneste kjæledyr i mange år. Formedelst museinvasjon skaffet vi oss en katt. Hun er fascinerende på sin måte, og absolutt en morderpus som dreper mus og fugler så det står etter. Og krabber inn i alle bæreposer og andre poser hun kommer i nærheten av. Hva gjør hun der???

    SvarSlett
  4. Hun gjør jobben sin, sjekker at ingen rovmus eller andre monstere truer...

    SvarSlett
  5. Hmm, når det gjelder truende monstere har jeg langt med fidus til bikkjer enn katter, og forsøker stadig å overbevise mannfolket om at vi trenger en hund.
    Men når det gjelder å holde heimen fri for uønskede gnagere er katta utvilsomt overlegen :-)

    SvarSlett

Denne bloggen er flyttet til hildegoghagen.wordpress.com - og stengt for kommentarer. Alle innlegg kan finnes igjen der.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.