25 oktober 2008

Hva i all verden er dette?


pose


Hva er denne til, mon tro?

7 kommentarer:

  1. Noen vesker kommer med pose til å oppbevare den i hvis den ikke er i bruk - men denne var vel for liten til å ha veska i?

    SvarSlett
  2. Nei, jeg tror vel det går an å stappe veska ned i denne posen - men hvorfor skulle jeg det? Har den vondt av å henge på en knagg i gangen hvis jeg ikke bruker den?

    SvarSlett
  3. skopose er sikkert også et godt formål for denne greia...

    SvarSlett
  4. Det er vel mer for beskyttelse mot støv hvis du har sånn Paris Hilton-lager av vesker :) Jeg har fått sånne poser med noen av de "finere" skinnveskene jeg har hatt, men hos meg er det ikke nødvendig siden jeg stort sett bruker en veske til den er utslitt før jeg bytter til en ny ;)

    SvarSlett
  5. Da tror jeg at jeg går for at Mokki har rett. Dette var i utgangspunktet en dyr veske - hadde nok ikke vurdert å kjøpe den til full pris...
    Og Paris Hilton har nok flere vesker enn meg hehehe
    Men jeg kan jo legge den i posen hvis den blir lagt i opplag...

    SvarSlett
  6. Følger det en slik pose med vesken, er det et sikkert tegn på at vesken er dyr og fin ja :) Så varpfølelsen din kan du trygt kose deg med! Kjempelekker veske :)

    SvarSlett

Denne bloggen er flyttet til hildegoghagen.wordpress.com - og stengt for kommentarer. Alle innlegg kan finnes igjen der.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.