12 oktober 2008

Skogstur.

Siden jeg er litt friskere i dag, har jeg gått en tur i skogen. I utgangspunktet for å se etter sopp, men fant ingenting. I hvertfall ikke noe som var spiselig. Jeg forsøkte å lage en liten "bildeblogg" her, men det gikk dårlig. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få bildene på en lettvint måte til ikke å ligge under hverandre. Jeg har gjort det i html tidligere, men kjenner at jeg begynner å bli lat og orker ikke styre med det.
Bildene (med kommentarer) er i hvertfall lastet opp til albumet mitt her:

Også savner jeg turkameraten:
 
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Denne bloggen er flyttet til hildegoghagen.wordpress.com - og stengt for kommentarer. Alle innlegg kan finnes igjen der.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.