19 november 2008

Trena, ja...

Og nå gjør det faktisk ikke fullt så vondt lenger. Men er grådig støl, da...
 blog it



Hehe, det der er nok ikke helt tilfelle for min del.
For meg er trikset å pakke treningsbagen om morgenen, og dure på treningssenteret rett fra jobb før jeg rekker å tenke at det orker jeg ikke. Når jeg først er der, er det helt greit - det føles ganske bra faktisk. Har fått mindre vondt både her og der allerede (det visste jeg jo...), og så går man jo hjem med verdens beste samvittighet etterpå.
Riktignok må jeg ofte ha en sjokolade eller noe annet for ikke å sulte ihjel når jeg drar og trener rett fra jobb, men siden vekten ikke er noen hovedmotivasjon for meg, så får ikke det hjelpe - jeg regner med at jeg kommer ut i pluss helsemessig sett.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Denne bloggen er flyttet til hildegoghagen.wordpress.com - og stengt for kommentarer. Alle innlegg kan finnes igjen der.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.