10 november 2008

Trimma....

Og dette bildet beskriver i grunnen ganske godt hvordan det føltes. Nå kjenner jeg stølheten komme sigende, så det gjenstår å se om jeg kommer opp av senga i morgen.
Har vært altfor doven altfor lenge.
Så dette er et forsøk på DeGaulle-metoden. Når jeg først har blogga mine intensjoner om å fortsette trimminga, kan jeg jo for skams skyld ikke legge meg på sofaen igjen =))
clipped from weblog.xanga.com
 blog it


Sofagrisen trener...
Og med tanke på alle rosene jeg har bestilt til våren, er det nok lurt å løfte litt jern ja...

8 kommentarer:

  1. Nei, du kan nok ikke sluntra unna trening nå. Offentliggjøring er fine saker, det se ;o)

    Forresten; kjempebra!

    SvarSlett
  2. Godt å se at selv "øvrigheita" sliter med forskjellen mellom liv og lære. ;)

    SvarSlett
  3. Velkommen etter, husk blodtrykk og kolesterolsjekk :-D

    SvarSlett
  4. Takk for det, potentilla ;) Det er ikke noe i veien med kolesterolet mitt, men jeg bør kanskje sjekke blodtrykket, ja, tatt i betraktning av at jeg begynner å dra på åra. :D

    SvarSlett
  5. Kanskje du føler deg sånn, Hilde. Jeg er redd jeg ser ut sånn også! Men ikke søren om jeg tør offentliggjøre trim- og slankeforsetter i bloggen!

    SvarSlett
  6. sofagrisen er i alle fall støl i dag så det holder :D

    SvarSlett
  7. Godt jobba! Når en blir støl er det i hvertfall et klart tegn på at en har gjort noe uvanlig fysisk dagen før... ;)

    SvarSlett

Denne bloggen er flyttet til hildegoghagen.wordpress.com - og stengt for kommentarer. Alle innlegg kan finnes igjen der.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.