29 desember 2008

sykehus


jeg ble litt forbauset da jeg fant mannfolket her

7 kommentarer:

  1. Han begynner helt klart å friskne!!

    Typisk mannfolk!!!! :D

    SvarSlett
  2. Apropos ....

    - ei jeg jobber sammen med spurte om "to fritimer" til henholdsvis gynokolog og tannlege. Hun hadde tydelig byttet om på datoene hun gav meg for jeg trodde det var dagen for understellsbehandling og spurte høflig hvordan det hadde gått, og da hun gledestrålende sa; null hull!! Da skjønte jeg at det var tannlegen hun hadde vært hos....

    SvarSlett
  3. Der kan du se. Han kommer nok til å skylde på forvirring. Hmfr. *ler*

    SvarSlett
  4. Mannfolk altså, det glemte jeg å skrive.

    SvarSlett
  5. Forklaringen er at de har stengt en avdeling i jula, og de ortopediske pasientene er flyttet hit. Hvor de har gjort av kvinnfolka vet da gudene. Han er ikke på langt nær frisk nok til å fly etter kvinnfolk, dessverre. Men det går riktige vegen...

    SvarSlett
  6. Ja, ja, håper han kommer seg, selv på en slik avdeling !!

    SvarSlett
  7. Jeg fikk meg en god latter nå,ja :-)
    Godt å høre at det går bedre.

    SvarSlett

Denne bloggen er flyttet til hildegoghagen.wordpress.com - og stengt for kommentarer. Alle innlegg kan finnes igjen der.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.