22 februar 2009

Sådd!


endelig


har jeg også fått sådd litt. Tomater og flittige liser - begge deler litt seint, men det må vel gå.
Noen av frøene som er sådd i dag er fra Gardens North og trenger stratifisering, gjerne flere sykluser. Så disse pottene skal få stå inne noen dager, deretter er det ut for resten av vinteren.
Ute har vi en strålende vinterdag i dag, men det blir likevel mest innesysler på meg, dessverre. Fastelavnsbollene står i ovnen :)
Har lovet familien en skikkelig søndagsmiddag også.
Notene mine som jeg blogga om for en tid tilbake, er jeg ikke ferdig med. Har kommet til Eia Mater. Men det går framover, og ser ut til å gå greit.

1 kommentar:

  1. Du er i gang du også med å så.
    Det er jo så moro å se det spire.
    Lykke til med frø sådden.

    SvarSlett

Denne bloggen er flyttet til hildegoghagen.wordpress.com - og stengt for kommentarer. Alle innlegg kan finnes igjen der.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.