06 januar 2009

Min blogg: 06012009(003).jpg


Verdens søteste Anna

24 kommentarer:

  1. Gratulerer med den skjønneste lille baby man kan tenke seg! Har du sett noe så nydelig... Så heldig du er Hilde :) Ble helt fortapt, og mine egne bestemordrømmer fikk ben å gå på

    SvarSlett
  2. Gratulerer! Så nydelig!

    SvarSlett
  3. Næmmen helledussen så søt, da :-)

    Gratulerer!

    SvarSlett
  4. Jeg er kjempeheldig, ja :) Det er foreldrene også. Verdens søteste barnebarn har fått en konkurrent ;) - dvs nå er det to av dem =))

    SvarSlett
  5. For ett nydelig barnebarn du har fått. Gratulerer så mye :)

    SvarSlett
  6. Åååå, så nusselig . Gratulerer igjen.

    SvarSlett
  7. Gratulerer så mye med nummer to. Så skjønn!!
    Og som jeg gleder meg til mai..... :-D

    SvarSlett
  8. Geatulerer så mye, Hilde! Og så vakkert et navn.

    SvarSlett
  9. Det blir nok Anna Elizabeth. Det mellomnavnet er tradisjon i familien :)

    SvarSlett
  10. Gratulerer så mye med det nye barnebarnet!

    SvarSlett
  11. Gratulerer med barnebarnet, Hilde! :-)

    SvarSlett
  12. Sliter med kommentarene i dag! Så om jeg allernådigst får lov å poste: Gratulerer! smg*

    SvarSlett
  13. Næææ så nydelig, gratulerer!
    Har knapt vært på nett sia før jul, har gått glipp av mye, ser jeg!

    SvarSlett
  14. Gratulerer fra meg også. Mitt minste blir ett år i slutten av måneden, og jeg blir minnet om hvor fort tiden går !! Kos deg.

    SvarSlett
  15. Gratulerer!! Så nuddelig :o)

    SvarSlett
  16. Gratulerer! Det var virklige lille vakre Anna:-)

    SvarSlett
  17. Så nydelig!

    også så bra du ikke hadde dratt ennå.

    MonaO
    p.t. med litt innloggingsproblemer.

    SvarSlett
  18. tester utlogget kommentarfunksjon

    SvarSlett
  19. Gratulerer, så SØØØØT!

    SvarSlett
  20. Masse gratulasjoner fra meg også.

    SvarSlett

Denne bloggen er flyttet til hildegoghagen.wordpress.com - og stengt for kommentarer. Alle innlegg kan finnes igjen der.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.